Acords i votacions del ple de juliol de 2016.


Sens dubte, el plat fort del ple de juliol va ser l'acord polític que vam aprovar 16 dels 21 regidors i regidores del consistori per aplicar en forma de rebaixa de l'IBI la recent sentència del Suprem. Però, per a mi, el punt més important va ser l'aprovació del guió del que ha de ser el pla de rescat social al nostre Ajuntament. Aquí podeu llegir un resum complet del ple.

Estic preparant un article explicant la meva visió estrictament personal del llarg conflicte de l'IBI i l'acord que el va tancar al ple de juliol. Serà el tercer sobre l'IBI, després del primer que vaig fer (re)explicant el 9%  i del segon que vaig fer explicant la sentència del Suprem , De moment, des d'ICV i EUiA n'hem fet, com no podria ser d'altra manera, una valoració positiva. Però hi ha coses que es van dir en el ple amb què no hi estic gens d'acord i que avanço:
Aviat, doncs, el tercer i darrer escrit sobre l'IBI en aquest mes de juliol, i espero que també el darrer escrit dels molts en què n'he parlat en els darrers tres anys. 

Comentaris