Tu aquesta imatge la trobes inevitable o inadmissible?
(leer en castellano) El text en anglès diu: "Vigila, col·lega, que aquest estranger vol la teva galeta". I la diu, tant al 1982 com al 2025, el ric blanc al seu compatriota treballador blanc, en relació al treballador de fora que pertany a una raça, a una religió o a un país diferent. I el tracta de "col·lega", com si fos de casa, com hi hagués confiança, com si fos un dels seus, com si fossin iguals. I la seva fortuna creix i creix i creix, mentre que la riquesa del treballador de casa està estancada... per culpa, li diu el compatriota del mig, del treballador de fora que l'està amenaçant. Bon resum del temps que vivim, no creus? I la pregunta és: tu aquesta imatge la trobes inevitable o la trobes inadmissible? Perquè aquesta és la gran diferència entre ser o sentir-se una persona de dretes o ser o sentir-se una persona d'esquerres: Si la trobes inevitable , perquè el senyor del mig deu haver fet la seva fortuna gràcies a la seva empenta i laboriositat i té...
