22/09/12, "Llibre Vermell de Montserrat": un espectacle fascinant a Sant Feliu!



Ahir a la nit, a la catedral vam viure un espectacle absolutament meravellós, sorprenent, preciós i intens des del primer minut fins al darrer. Un espectacle d'un nivell extraordinari en tots els seus aspectes, i que vull agrair enormement a qui va ajudar a fer-lo possible. En primer lloc, a Òmnium Baix Llobregat per haver-lo organitzat, però de manera molt concreta i especial a Montse Corregidor per haver fet possible que aquesta meravella, que només s'havia representat a l'Abadia de Montserrat, es pogués veure ahir a Sant Feliu. Gràcies també al Bisbat i a la Parròquia per la seva col·laboració entusiasta en l'acte. També als treballadors del Departament de Cultura de l'Ajuntament que van facilitar el que ens va extasiar ahir.

Jo no sabia el que anava a veure, i en la meva salutació inicial no els vaig esmentar com calia. Són els protagonistes d'ahir. Els dansaires de l'Esbart Sant Martí de l'Ateneu Torrellenc (veïns nostres senzillament magistrals!), el Cor Aulos, de Sant Cugat del Vallès (quina força van saber transmetre en tot moment!) i la música del grup Stella Splendens Rock Ensemble formada entorn dels germans Fortuny, de l'antiga Elèctrica Dharma, que va electritzar a tothom els 55 minuts clavats que dura l'espectacle. Sens dubte: 100% fascinant, 100% recomanable. M'hauré d'assabentar d'on i quan es torna a fer per, sens dubte, tornar a viure una hora d'una intensitat extraordinària. Novament milers de gràcies a qui ho va fer possible!!!

I un comentari final i al marge: després d'aquest espectacle, vaig anar a les festes del barri de Can Calders gairebé fins a les dues de la matinada. Tot i que no es poden comparar les vivències, sento que tant la plaça de la Vila com la plaça de les Roses són, per igual, el meu món, el meu Sant Feliu, la meva Catalunya. Qualsevol opció de futur per a Catalunya, la que sigui, ha de contenir i estimar totes les places de la Vila i tots els barris de Can Calders dels seus pobles i ciutats.


Aquí aniré penjant les fotos i els vídeos que vagin apareixent a la xarxa sobre l'espectacle d'ahir. Vull deixar-ne constància i crec que en el meu bloc és més fàcil de fer-ho que al facebook.

Apa, ja he dit la meva, ara, a gaudir-ho!!!!!


Comentaris