Fet a Sant Feliu (2/2): completant una informació que m'afecta...


Com explicava en l'article anterior, a l'Anuari 2015 del Fet a Sant Feliu hi ha dotze reportatges sobre moments claus de la vida local de l'any passat. El que correspon al mes de maig, després de les eleccions municipals, està fet per un dels pares de la revista, Jordi Ferrer, i me l'han dedicat a mi.

El podeu llegir i comentar, si voleu, què us sembla. Només una precisió, que ja vaig comentar al mateix Funti. Al final, on diu: "Ara falta saber si complirà tot el mandat o afavorirà el relleu per tal de projectar un nou candidat o candidata per a les properes eleccions. N'estarem a l'aguait", no cal que ningú s'amoïni ni hi estigui a l'aguait. Com vaig dir en el meu discurs del 3 de juliol passat, va ser el meu primer discurs dels meus darrers quatre anys... sencerets i complets!

Comentaris