Aquell setembre em vaig equivocar.

Hi ha vegades que hom no arriba a calibrar totes les conseqüències del que escriu. Hi ha vegades que hom s’equivoca. I, encara que sigui al cap d’un temps, si hom té l’oportunitat de rectificar, ha de rectificar.

Dilluns passat, vaig rebre el president de la Peña Bética, Sr. José Manuel Colmenero, per tal d’avançar en temes d’interès per a l’entitat i per a la ciutat. Abans d’entrar en matèria, José Manuel Colmenero em va fer veure un error que vaig cometre en un escrit en aquest bloc fa uns mesos i que l’afectava a ell i a l’entitat que presideix. Em va dir, i amb raó, que podia haver parlat amb ell abans d’escriure sobre coses que l’afectaven. Li vaig dir, i les va entendre, la raó i les causes de les meves preguntes a l’alcalde Vázquez sobre la realització d’unes obres a l’entitat, i a les quals el seu govern no va voler donar resposta. Aquest silenci, i no la Peña, era el que volia remarcar, però el cas és que el meu escrit hi va fer mal.

Dilluns vam tancar una etapa i vam començar-ne una altra. Em vaig equivocar en un escrit que he suprimit, i rectifico en aquest escrit que penjo avui. Aquell estil de govern que hi havia fa un any, avui ja no pren decisions que després no explica. L’estil que vull que governi Sant Feliu ha de ser sempre de mà estesa i de decisions clares, comptant amb tothom i assumint, quan n’hi hagi, els errors que es puguin cometre. Com el que exposo.

Gracias, José Manuel, por tu gesto y tu palabra. En enero volvemos a hablar: de la actividad cultural de la Peña en el barrio y en Sant Feliu, de su implicación creciente en la actividad social, deportiva y cultural de nuestra ciudad. Eso es lo que tratamos anteayer y lo que vamos a asegurar en adelante.

Comentaris