80.
Llegeixo al diari Ara:
El conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, ha anunciat que no es podrà circular a més de 80 Km/h als accessos a Barcelona el primer dia de flexibilització de la velocitat variable. Recoder ha dit que el Govern ho ha decidit després que el Servei Meteorològic de Catalunya hagi alertat que el territori està patint "una situació anticiclònica intensa" que en cas que s'apliqués la mesura podria perjudicar la qualitat de l'aire a l'àrea metropolitana. El conseller ho ha explicat en una visita a Perafita (Osona) on ha recordat que l'informe del pla de correcció dels problemes de contaminació de l'aire ja contemplava que es pogués flexibilitzar la velocitat a la baixa en aquests cassos.
No sé què diran els periodistes i comentaristes de TVCiU (perdó, TV3). Resulta que se'n reien dels 80 km/h i de les bajanades "dels del noi de la bici". Ara, el mateix Recoder (va ser molt bon alcalde i serà un bon conseller, n'estic segur) reconeix que la mesura servia per al propòsit amb què es va implantar: reduir la contaminació atmosfèrica. Tan simple i tan important com això. Deu ser per això que el 2009 la Direcció General de Transport i Energia de la Unió Europea va premiar la mesura pel seu impacte en la mobilitat i la sostenibilitat dels accessos a Barcelona.
Farà en Cuní un "matins punt sí matins punt no" per ridiculitzar el conseller Recoder, de la mateixa manera que va fer un continuat escarni públic del conseller Saura en sus buenos tiempos?
El conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, ha anunciat que no es podrà circular a més de 80 Km/h als accessos a Barcelona el primer dia de flexibilització de la velocitat variable. Recoder ha dit que el Govern ho ha decidit després que el Servei Meteorològic de Catalunya hagi alertat que el territori està patint "una situació anticiclònica intensa" que en cas que s'apliqués la mesura podria perjudicar la qualitat de l'aire a l'àrea metropolitana. El conseller ho ha explicat en una visita a Perafita (Osona) on ha recordat que l'informe del pla de correcció dels problemes de contaminació de l'aire ja contemplava que es pogués flexibilitzar la velocitat a la baixa en aquests cassos.
No sé què diran els periodistes i comentaristes de TVCiU (perdó, TV3). Resulta que se'n reien dels 80 km/h i de les bajanades "dels del noi de la bici". Ara, el mateix Recoder (va ser molt bon alcalde i serà un bon conseller, n'estic segur) reconeix que la mesura servia per al propòsit amb què es va implantar: reduir la contaminació atmosfèrica. Tan simple i tan important com això. Deu ser per això que el 2009 la Direcció General de Transport i Energia de la Unió Europea va premiar la mesura pel seu impacte en la mobilitat i la sostenibilitat dels accessos a Barcelona.
Farà en Cuní un "matins punt sí matins punt no" per ridiculitzar el conseller Recoder, de la mateixa manera que va fer un continuat escarni públic del conseller Saura en sus buenos tiempos?
Comentaris