22 de maig: Iniciativa i EUiA volem que la línia L3 del Metro arribi al Mas Lluí.
És evident que un tema fonamental en la definició del Sant Feliu que volem és tot el que es refereix al transport públic.
En aquest sentit, l'inici dels treballs per redactar els projectes de prolongació de la L3 coincideix a la nostra ciutat amb tot el procés de redacció del projecte del soterrament. Aquesta coincidència en el temps ens obliga a prendre decisions de forma simultània i coherent sobre tots dos temes.
La nostra posició és diàfana. Des d'una perspectiva local, volem que el Metro vingui des de Sant Just pel Mas Lluí i arribi fins a la futura estació soterrada del tren. Des d'una perspectiva general, volem metros i trens eficients, amb recorreguts lògics i eficients, sense voltes innecessàries, ràpids i amb les freqüències que els correspon.
En aquests moments, els projectes damunt la taula deixen el Mas Lluí sense Metro i pretenen fer arribar la L3 a l'estació de Sant Feliu des de l'estació de Sant Joan Despí amb el mateix traçat que ara ja fa el tren. Incomprensible. Una carallotada si no ens hi juguéssim el futur de la nostra xarxa de transport públic per tota la ciutat.
Un tema que afectarà al Sant Feliu dels propers quaranta o cinquanta anys. Poca broma. Per això ho volem debatre en públic i amb tothom. T'esperem, dijous que ve, a les 19:30, al menjador de l'Escola Pau Vila.
En aquest sentit, l'inici dels treballs per redactar els projectes de prolongació de la L3 coincideix a la nostra ciutat amb tot el procés de redacció del projecte del soterrament. Aquesta coincidència en el temps ens obliga a prendre decisions de forma simultània i coherent sobre tots dos temes.
La nostra posició és diàfana. Des d'una perspectiva local, volem que el Metro vingui des de Sant Just pel Mas Lluí i arribi fins a la futura estació soterrada del tren. Des d'una perspectiva general, volem metros i trens eficients, amb recorreguts lògics i eficients, sense voltes innecessàries, ràpids i amb les freqüències que els correspon.
En aquests moments, els projectes damunt la taula deixen el Mas Lluí sense Metro i pretenen fer arribar la L3 a l'estació de Sant Feliu des de l'estació de Sant Joan Despí amb el mateix traçat que ara ja fa el tren. Incomprensible. Una carallotada si no ens hi juguéssim el futur de la nostra xarxa de transport públic per tota la ciutat.
Un tema que afectarà al Sant Feliu dels propers quaranta o cinquanta anys. Poca broma. Per això ho volem debatre en públic i amb tothom. T'esperem, dijous que ve, a les 19:30, al menjador de l'Escola Pau Vila.
Comentaris
Como usted sabe Sant Feliu tiene un transporte público muy deficente pero no ahora sino desde hace años y años, cosa que obliga a muchos ciudadanos a ir en coche al trabajo si quieren volver a casa a una hora razonable. Pero todo ésto ocurre desde hace muchísimos años, no es cosa de ahora..Desde siempre y el desde siempre se remonta a los años 70 (finales), 80, 90 y 2000, Sant Feliu, por ejemplo los fines de semana queda muy mal comunicado. Es de esas cosas que recuerdas de toda la vida y que parece que no va a solucionarse nunca. Que cada uno asuma la responsabiidad política que le corresponda. TODOS sin excepción.
Gracias por leer este comentario
Crec que cap hooligan anònim i el seu jiji jaja siguin de l'interès general.
Al segon anònim,
El transport públic interurbà no es pot crear per voluntat d'un municipi, sinó que neix de decisions d'àmbits de govern superiors, ja sigui l'Estat o la Generalitat. Tant en un com en l'altre, ICV ha reivindicat sempre activament millores per a Sant Feliu, tant en tema de trens (soterrament, freqüència, integració tarifària,...), com una posició clara en defensa del Trambaix, com en el traçat de metro, defensant sempre l'arribada al Mas Lluí i l'estació. Si li és de més interès, li passaré les actes de plens en què ho pot consultar.
Ara que s'haurà de redefinir el planejament d'infrastructures de la Generalitat per al període 2008-2015, tornarem a defensar les mateixes posicions que hem defensat sempre. Desitgem que la resta de grups de l'Ajuntament s'hi afegeixin: aìxò és el que explicarem en el proper acte del Mas Lluí i els que hi seguiran.
Moltes gràcies per la seva atenció i pel debat que fa possible.
Es veriatat que el vostre argument era que es abans un acte d´un partit que una activitat social?
I ara feu us de les instalacions d´una escola publica. Amb permis dels pares?
Potser podieu haber fet l´acte en dilluns o dimecres, no ?
la meva àvia solia dir que, "qui no té feina, el gat pentina".
O si no, què t'empatolles???
I encara no me n'he refet, de la sorpresa!
No creus que té la seva gràcia organitzar un acte informatiu sobre un tema com el metro, i que algú perdi un o dos minutets en fer un qüestionari sense cap ni peus?
Bé, deuen ser gangues de l'ofici o coses del directe.
Apa, siau!