Metro: responent a la Dània, de Sant Joan Despí.

Dània, diuen que una imatge val més que mil paraules. Normalment, no hi estic d'acord: m'agraden tant la conversa i la lectura... Però, en aquest cas, la comparació entre les dues opcions en joc a mi, personalment, em resulta abrumadorament aclaridora.

T'adjunto en primer lloc la proposta que van acordar tirar endavant el Secretari de Mobilitat i els alcaldes afectats pel traçat que proposa. Per major claredat, he centrat la imatge en l'àmbit entre Esplugues i Sant Boi. Es va presentar públicament el 9 de febrer de 2006. Dos anys després, a Sant Feliu, només té el suport dels 8 regidors del PSC:


Directament, t'adjunto la proposta que va elaborar l'Associació per a la Promoció del Transport Públic (PTP) i que, a Sant Feliu, vam recolzar els set regidors d'ICV-EUiA i el regidor d'ERC:

Et deixo a tu el joc de buscar les diferències. Com ja deus haver vist, el traçat discontinu en negre és el de la nova línia C3 de Rodalies, i el traçat discontinu en verd fosc és el de la línia L3 de Metro. Per acabar d'interpretar, el verd més clar es correspon al Trambaix (en traçat discontinu, també les propostes de la PTP) i els traçats continus més gruixuts es corresponen amb la línia de FGC (blau) i l'actual C4 de Renfe (negre).
Espero que, d'una lectura sense prejudicis partidistes de les dues imatges, treguis la mateixa conclusió que molts dels que hem tingut l'oportunitat de comparar-les.
Novament, Dània, moltes gràcies per haver tret el nas en aquest debat i participar-hi.
Salut!

Comentaris