Burgui i Mañosas... únics responsables?

El tomb de la política local aquests darrers dies ha estat inesperat, però era previsible: era només qüestió de temps. Encara és aviat per fer anàlisis i interpretacions i, sobretot, per avançar conseqüències sobre les seves repercussions a Sant Feliu i per avançar propostes sobre com reduir-les a la seva mínima expressió. És una cojuntura greu, però l'han d'explicar i n'han de sortir els qui, des de l'equip de govern de l'Ajuntament, l'han provocada.

Però no només uns quants. Dijous passat vaig rebre aquest SMS. Sé que corre per tot Sant Feliu, però en desconec l'origen. Ni m'interessa. El que sí que m'estranya és que, en el tema concret de les Festes de Tardor, només apunti responsabilitats a dos regidors de CiU.

Perquè... Si tenim dos regidors de Cultura, no hi té res a veure l'altra regidora, la Lourdes Borrell? I no hi té res a veure l'alcalde que va (re)partir salomònicament i inexplicablement la Regidoria de Cultura en dos? No formen part del mateix "equip" de govern?

I, de fons, una determinada concepció de la ciutat i de la cultura. Ho dic perquè em va xocar molt l'explicació que, en certa ocasió, vaig sentir a un conegut militant del PSC: "Nosaltres tenim cultura, i ells tenen només la cultura catalana". Per llogar-hi cadires.

Comentaris