Acords i votacions del ple d'abril de 2017.


El darrer ple que es va celebrar a la Sala Ibèria serà per recordar. Sobretot per les coses positives: la millora i l'ampliació de la tarifació social, i les primeres passes per desenvolupar una millora urbana a l'entrada de Sant Feliu per la carretera de Sant Joan. Però també per una sorprenent bronca sense cap mena de justificació: la petició que no es requalifiqui un terreny d'equipaments... que ningú vol requalificar! Essent jo alcalde, només vaig viure una bronca similar, al ple de juny de 2012. En aquell cas, vaig suspendre el ple mitja hora i el vaig reprendre a porta tancada. En el darrer ple, però, vaig considerar que havíem d'aguantar el xàfec i debatre públicament i votar, malgrat la tensió viscuda, la moció que van presentar un grup de veïns en el punt 4 de l'ordre del dia. Contrasta aquesta tensió amb la defensa d'una moció sobre el cementiri, també avalada per més de quatre-centes signatures, que es va debatre i votar amb tota normalitat.

Donada la importància dels temes parlats al ple d'abril, els aniré explicant en diferents articles d'aquest blog. Com a resum del ple, podeu enllaçar aqui al web de l'Ajuntament.

Comentaris