Gestionar 8,4 milions d'euros per a inversions durant el 2016: d'on surten i a què es destinen?


En aquest escrit, vaig explicar breument les inversions més importants que farem des de l'Ajuntament l'any que ve. Ara completo la relació de totes les inversions i l'origen dels 8,4 milions d'euros que hi destinarem en aquest quadre, que vaig repartir recentment en una reunió informativa amb tots els grups municipals.

He posat un número a l'inici de cada concepte per poder respondre en els comentaris totes les qüestions que em plantegi qui vulgui sobre els temes que li interessin: no són els diners de l'Ajuntament (que només els gestiona!). són els teus diners!

Comentaris

Isarn Batllés ha dit…
Bon dia, senyor alcalde.

Com recordarà vaig preguntar en la presentació dels pressupostos si es podria crear un cos d' agents cívics. Tant vosté com el senyor Manel Martínez em van explicar que no es podria per diferents motius, un dels quals era una especie de "cupo" que els impedia fer més contractacions, podria tornar-m'ho a explicar? en diferents converses he intentat explicar-ho i sempre em quedo a mitges perque no em vaig quedar amb totes les dades. Moltes gracies.
FRANCISCO ha dit…
Bon dia, Jordi. M´agradaría saber on puc trovar detallat el gast sobre adequació de poligons industrials de l´epígraf 16.
Moltes gràcies.
Sandra ha dit…
Crear un cos d'Agents Cívics és absurd. No només perquè ningú els hi fot ni cas, sino perquè costarien més diners (creació, formació, equipament...). El que s'hauria de fer és potenciar la Policia Local i fer-la més visible, entre d'altes coses. No tenen página web, ni cristu en coneix el cap, s'en desconeix l'estructura... Si no fos l'Hèctor (l'agent que fa la seguretat vial a les escoles) i el famós policía de raça negra, el cos policial municipal seria més desconegut que la cura del càncer...