50 anys del Cau i 15 anys de Diversitat Lúdica. FELICITATS, GRÀCIES I PER MOLTS ANYS MÉS!!!

Deixeu-me posar nostàlgic i posar dues imatges del passat, concretament de 1976:
Foto del fons fotogràfic de l'Arxiu Local i Comarcal. M'hi trobeu?


I ara dues fotos d'aquest mateix cap de setmana, 17 i 18 de gener:
Foto del Marc Rius al Fet a Sant Feliu. Sóc en un vértex del 5.
Foto del mur del facebook de Diversitat Lúdica
Fa cinc anys ja vaig parlar justament de la coincidència dels aniversaris dels dos esplais. Em reafirmo en tot el que hi vaig dir. El Cau, en els seus 50 anys, ha aportat molt i molt a la vida cultural, social, cívica i política de la nostra ciutat. Diversitat Lúdica, en els seus 15 anys, ha estat una entitat fonamental en la cohesió social dels barris de la Salut i de Can Calders. Ambdós, Cau i Diversitat i també els altres esplais de Sant Feliu, fan una feina educativa imprescindible en el temps lliure dels nostres infants i joves: educar és ajudar a créixer en valors, valors que ens ajuden alhora a créixer personalment i col·lectivament. Una tasca que valoro molt i conec directament, ja que vaig ser cap de pioners i caravel·les el curs 1975-76 (ho vaig deixar al curs següent per bolcar-me a la política amb el PSC-Congrés) i els meus fills Marc i Jordi hi van ser des de llops fins a pioners.

Per sort, Cau i Diversitat tenen corda per anys, i els nostres infants i joves, i tot Sant Feliu se'n beneficiaran, perquè aporten vida a la nostra ciutat, i la nostra ciutat ha de ser sempre al seu costat. En especial, pel que fa al Cau i com vaig dir al meu discurs de felicitació, en un any crucial per al seu futur, en què l'Ajuntament sabrà estar al seu costat i ajudar a trobar una solució que respecti els drets i les aspiracions de totes les parts implicades.

En tot cas, pares i mares del Cau i de Diversitat, felicitats per la felicitat -valgui la redundància- que veieu als ulls dels vostres fills i filles quan van i quan tornen de l'esplai. I als monitors i monitores que els van fundar, fa 50 i fa 15 anys, gràcies mil per la vostra visió de futur i la vostra tossuneria i constància, i als monitors i monitores que hi heu passat i que ara hi sou, gràcies mil per la vostra tasca en l'educació en valors, en l'educació dels nostres infants i joves, en la millora de la nostra ciutat. Gràcies per gaudir i treure el suc a tota la diversitat a Sant Feliu, gràcies per tants anys de "Cauliu" a Sant Feliu!!! (Ah, i no deixeu de participar al munt d'activitats que el Cau ha preparat fins al desembre d'enguany!!!)

Comentaris

Anònim ha dit…
Fas servir "esplai" com a genèric dels dos, totalment incorrecte com també seria parlar d'escoltisme en referència als dos projectes.