Em torno a presentar!


Ahir al vespre, en la reunió de la comissió política local d'ICV-EUiA-ISF, vam aprovar la normativa per decidir qui encapçalarà la nostra candidatura, d'aquí a 14 mesos, a les municipals de maig de 2015. Aquí us podeu descarregar complet el document que vam aprovar.

Segons aquest document, només amb l'aval de 10 signatures de militants de la coalició, qualsevol ciutadà o ciutadana de Sant Feliu pot ser proposat a ser l'alcaldable de la nostra coalició. Les persones que tinguin ganes de fer aquest pas d'encapçalar la nostra llista, ho podran fer entre el 10 i el 24 d'abril. Jo ja vaig avançar ahir a la reunió de la CPL que, com que en tinc ganes, m'hi presentaré. Vull continuar treballant, durant quatre anys més, per la ciutat ben planificada, ben gestionada, dialogant, viva i equitativa que ja va tenir un suport majoritari al maig de 2011. Hi ha visions de futur que necessiten una certa continuïtat i moltes complicitats, i jo vull afavorir totes dues coses.

Segons el procediment que vam aprovar, si s'hi presenten més persones, obrirem un procés de primàries, que s'acabarà just abans de les eleccions europees, a mitjans de maig. Si només s'hi presenta una persona, una assemblea a primers de maig ratificarà (o no...) aquesta proposta.

Sigui com sigui, a primers o a mitjans de maig haurem decidit la persona que encapçali la llista de 21 ciutadans i ciutadanes de Sant Feliu que aspiren, simplement, a representar els seus 43.000 conciutadans i conciutadanes amb una sensibilitat i una prioritat clara per la justícia social i per la millora de les condicions de vida de totes les persones i tots els barris de Sant Feliu exactament per igual. La llista, hi tinc tota la confiança, que arreplegarà el suport més nombrós i la complicitat més àmplia de les persones a qui volem representar: les que, com deia el vell cartell de l'estimat PSUC, tenen, en les seves mans, tot el seu capital.

Comentaris