07/11/13, acte 3/8 d'ICV-EUiA-ISF als barris: Què hem fet i què farem a ROSES CASTELLBELL? I també informació i debat sobre l'IBI.

Dijous que ve, 07/11, al Centre Cívic Roses, la nostra coalició farà el tercer dels vuit actes informatius als vuit barris de la nostra ciutat. Com en tots, parlarem del què s'ha fet aquests dos darrers anys i què es farà en els dos propers en concret al barri, i també en general a la nostra ciutat.

En aquesta perspectiva general de ciutat, volem donar un èmfasi especial al debat sobre l'IBI. I espero poder-lo fer amb membres de l'Associació de Veïns Roses de Llobregat i de la comissió ciutadana que han impulsat la campanya de presentació de més de 4.000 instàncies. Des del blog de l'AVV i en les intervencions de la comissió ciutadana, algunes persones han exposat el que consideren "abusos" de l'IBI i "incompliments" meus i de la meva coalició entre el que dèiem a l'oposició i el que fem al govern. Tal com la meva coalició i jo mateix creiem, és convenient abordar aquest tema de manera clara, completa i transparent, informant primer i debatent després, confrontant democràticament allò que afirmem nosaltres amb allò que afirmen de nosaltres.

Convido, per tant, a debatre més a fons sobre l'IBI en aquest acte que tindrà lloc al Centre Cívic Roses. Tinc l'interès de demostrar que ICV-EUiA-ISF està complint completament el programa electoral amb què ens vam presentar, i tinc interès també per escoltar les crítiques raonades sobre els punts en què mereixem un toc d'atenció. Insisteixo: crítiques raonades i en temes concrets (no genèriques i contra tot), per assenyalar en què ha de millorar el govern de la ciutat (no per desqualificar les persones i els partits que el formen).

Fins dijous al Centre Cívic Roses!

Comentaris