Converses amb ICV-EUiA-ISF: dilluns, a Mas Lluí.

Com a cada tardor des de 2008, ICV-EUiA comencem el nostre cicle de trobades als barris amb les persones que formen part o col·laboren amb la coalició i amb totes aquelles persones que ens vulguin acompanyar. 

A la tardor de 2008, van ser les meves primeres trobades com a portaveu. Encara me'n recordo de dues coses: una, les reticències ("només veniu als barris quan s'acosten les eleccions"), l'altra, el distanciament ("cuando el partido se olvidó de los barrios, los barrios se olvidaron del partido"). A totes dues coses em vaig proposar de fer-hi front: espero sortir-me'n! A la de 2009, vam presentar el procés de primàries que em portarien a ser el candidat de la coalició. A la de 2010, vam concretar el programa electoral de les darreres municipals. A la de 2011, ja com a alcalde, vam debatre sobre els primers 100 dies del govern de coalició que tenim amb CiU.

I a la tardor de 2012, amb unes eleccions al Parlament a la cantonada, els regidors de barri i jo mateix enraonarem sobre la situació a Sant Feliu (el contrast entre la realitat del dia a a dia i els compromisos electorals, els plans de treball,...) i sobre la situació política general (l'impacte de les retallades a Sant Feliu i la comarca, la importància de les properes eleccions, la necessària prioritat de les polítiques socials,...).

Ja ho saps: si vols parlar de Sant Feliu i de política amb la gent que et representa... només cal que vinguis, demà dilluns, al nou Centre Cívic del Mas Lluí, a la plaça Dicià.

I dimarts, a l'Oficina de la Llei de Barris, a la plaça de les Roses, a Can Calders. T'hi esperem!

Comentaris