Entrepierna, al Festijove 2008

El 29 de juny passat hi va haver el Festijove 2008 a Sant Feliu, al camp de futbol de la Rambla. Va ser un seguit d'actuacions d'homenatge a Los Suaves, amb la seva pròpia actuació a l'escenari gran del camp de futbol.

No sóc seguidor de Los Suaves. Hi vaig anar perquè un dels grups que els homenatjava és de Sant Feliu. Són Entrepierna i hi toca el baix el Samuel. Em van sorprendre per la qualitat de tots quatre (molt bones veus, bones guitarres, bona bateria... i bon baix, és clar!) i també perquè van tocar una cançó d'homenatge a la II República, amb un solo vibrant del Himno de Riego inclòs, que francament em va deixar bocabadat. LLarga vida a Entrepierna... que, per cert, tornaran a actuar al Casal de Joves el proper 3 d'octubre.

Aquí teniu, en un gravació que no els fa els honors, una de les seves cançons:
Vull destacar també que el concert està pensat i organitzat per l'Associació de Músics Joves de Sant Feliu. En la meva opinió, ho van fer de conya. Personalment, estic convençut que és així com cal concebre la vida col·lectiva avui i a les nostres ciutats: promovent que les entitats proposin i organitzin, i donant des dels ajuntaments el suport logístic i de gestió que necessitin, però no fent la feina que elles poden fer. Segurament per això Festijove va rutllar tan bé!

Ah! Una darrera qüestió: podríeu pensar a portar el Loco a Sant Feliu?

Comentaris