Altres mirades sobre Sant Feliu.

Acabo de penjar a mà esquerra un seguit d'enllaços de persones (de moment només homes :-( que parlen de Sant Feliu, que volen generar opinió i debat.

Sovint no hi coincideixo, però és gent que dóna la cara, que no s'amaga darrere anònims, que s'implica en la ciutat que compartim. Generen debat, confrontació d'idees: això m'interessa, i allò que m'interessa vull ajudar a fer-ho possible.

Hi és convidada qualsevol persona que, amb noms i cognoms, parli amb alguna regularitat de la ciutat que m'apassiona, però cercant més la reflexió i el contrast d'opinions, que no la informació a Sant Feliu sobre temes generals (informàtica, cinema o balls de saló, per dir alguna cosa). Ja hi ha altres espais on fer-ho, sobretot a santfeliu.net. Qui estigui interessat/ada en formar part de la llista d'enllaços, només cal que m'ho demani al correu que podeu tenir clicant al meu perfil.

Endavant, doncs! Hi sou benvingudes, hi sou benvinguts!

Comentaris