Danke schön.

Ja hi som, en plena campanya electoral. Quinze dies per acabar de decidir a la poca gent que encara no sàpiga a qui votar. El nostre estand a la Fira va estar així d'animat tots tres dies:

Una anècdota. Un nou veí de Sant Feliu des de fa dos anys es va acostar a l'estand per assabentar-se de les diferents propostes per a la seva nova ciutat. Em va dir que era alemany. Li vaig donar el programa i li vaig ensenyar la salutació amb deu idiomes que hem adreçat a la nova ciutadania que viu amb nosaltres. Per ordre de parlants són el castellà, l'àrab, el francès, l'alemany, el xinès, el rumanès, el búlgar, l'italià, el portuguès i l'anglès. Li va agradar aquesta sensibilitat i em va assegurar que ja sabia a qui votar. El que li vaig explicar després, el va acabar de convèncer. Danke schön, Freund!

Comentaris